שלום. לאבי הייתה אזרחות הונגרית לפני שנפטר, אני יליד 1966. האם אני זכאי לדרכון הונגרי אם אביא מסמכים לקשר הביולוגי ביני ובין אבי? לרשויות בהונגריה יכולה להיות דרך לדעת שהוא היה אזרח שם? ומה אם אני לא יודע את השפה?
לפי הסיפור שתארת, אתה זכאי לקבלת אזרחות הונגרית ללא ידיעת השפה ההונגרית. אם חסרים לך מסמכים הונגריים נוכל להשלימם באמצעות מחקר גנאולוגי בארכיונים בהונגריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן לטפל בילדים כבר עכשיו ככל הנראה ללא צורך בידיעת השפה ההונגרים על ידם. לגבי כניסה לארה״ב ללא ויזה - המסלול ל-90 יום בלבד....
המשך תשובה