נולדתי בשנת 1961 לאם שהגיעה לארץ מהונגריה, לאמי היה כל חייה דרכון הונגרי אבל אני לא הוצאתי עד היום. הבנתי שיש משמעות לשנת הלידה 1957, במה זה מתבטא? אני צריכה או לא צריכה לדעת הונגרית?
במידה ואמך בעלת אזרחות הונגרית ומעולם לא איבדה
אותה, את גם זכאית לאזרחות הונגרית ללא צורך בידיעת השפה ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בטרם הוצאת הדרכון שפג תוקפו עליך להנפיק מחדש תעודת אזרחות חדשה. זה הליך שניתן לבצעו ישירות בסלובקיה (למשל דרכי) או לפנות לשגרירות הסלובקית בישראל לקבלת תדרוך. ...
המשך תשובה