נולדתי בשנת 1961 לאם שהגיעה לארץ מהונגריה, לאמי היה כל חייה דרכון הונגרי אבל אני לא הוצאתי עד היום. הבנתי שיש משמעות לשנת הלידה 1957, במה זה מתבטא? אני צריכה או לא צריכה לדעת הונגרית?
במידה ואמך בעלת אזרחות הונגרית ומעולם לא איבדה
אותה, את גם זכאית לאזרחות הונגרית ללא צורך בידיעת השפה ההונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
טרם הנפקת דרכון חדש צריך להציג מסמכים הונגריים: תעודת אזרחות הונגרית שהונפקה לאחרונה, תעודת לידה הונגרית, כרטיס זהות הונגרי לתושב חוץ ותעודת נישואין הונגרית למי שנשוי. רק לאחר השגת כל המסמכים הנ"ל נית...
המשך תשובה