שלום, סבי, אביה של אמי, נולד בהונגריה ופגש את סבתי לאחר שעלה לארץ. הוא נפטר בגיל צעיר מאוד כשאמי הייתה בת שלוש. אין לאמי או לסבתי מסמכים שלו, או הוכחה כי הוא נולד בהונגריה, ומאחר והוא נפטר מעט לפני קום המדינה, גם אין לו תעודת זהות בה רשום מקום הלידה. האם יש דרך בכל זאת לנסות לאתר את מקום הולדתו, ואז להגיש בקשה לקבלת דרכון?
דרוש ״קצה חוט״ טוב יותר בכדי לבצע חיפוש בהונגריה. אני מציע לפנות לארכיון הציוני בכדי לאתר את המידע הבסיסי אודות הסב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אף אחד לא זכאי לקבלת אזרחות אוטומטית. צריך להוכיח הזכאות. במקרה שלכם חסרים פרטים לקבוע כיצד לנהוג. האם אביך קיבל האזרחות עם או בלי קשר לידיעת השפה? אני ממליץ לפנות אלי טלפונית....
המשך תשובה