שלום רב. אמי עלתה לארץ בשנות ה60. כאשר עלתה, נדרשה על ידי השלטון הקומוניסטי לוותר על האזרחות הצ'כוסלובקית. לפני כשנתיים זכתה לקבל חזרה אזרחות סלובקית אחרי תהליך שביצעה. האם אני - יליד 1973 - זכאי להגיש עתה בקשה?
לצערי, אתה לא זכאי לאזרחות סלובקית כי בזמן הלידה שלך אמא שלך לא היתה בעלת אזרחות סלובקית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין סיכוי לאזרחות צ`כית, אולי יש זכאות לאזרחות גרמנית (חסרים פרטים לקבוע). אני צרי עימי קשר באפיק האישי 054-7525243....
המשך תשובה