שלום, אני נשואה לאזרח הונגריה מזה 10 שנים, ושתי בנותי אף הן אזרחיות. מקריאה בפורום אני מבינה שכדי להתאזרח, מספיק שאעבור מבחן שפה. עם זאת, מקריאת החוק, נראה שעלי להתגורר בהונגריה 3 שנים לפחות טרם הגשת הבקשה. האם חל שינוי בחוק? תודה, גלי
אין צורך להתגורר בהונגריה, מספיקה ידיעת השפה ברמה בינונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לכאורה, הנך זכאי לאזרחות הונגרית. יהיה עליך להציג מסמכים של סבא וסבא רבא שלך כגון תעודות לידה ותעודות נישואין. אני לא חושב שטיפול דרך וינה יזרז הטיפול בבקשה. אם אתה מעונין בפרטים נוספים, אנא צור ע...
המשך תשובה