שלום רב, סבתי ניצולת שואה אשר נולדה בהונגריה ועלתה לישראל בשנת 1944. לא ברור האם הייתה בעלת אזרחות הונגרית (קיימת אולם תעודת הלידה מהונגריה). האם אני כנכדה זכאי לדרכון הונגרי? אם כן, מהו סוג המסמכים הדרושים למימוש זכאות זו? כמו כן האם לשנת הלידה שלי או של אמי (בתה) יש השפעה על כך? תודה.
במידה וסבתא היתה אזרחית הונגרית, ואמך נולדה אחרי אוקטובר 1957, ניתן יהיה להסדיר אזרחות עבורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להסדיר לך אזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית ע״י המבקש והמצאת מסמכים מתאימים מטרנסילבניה....
המשך תשובה