בן זוגי ואני חיים ביחד כבר 5 שנים. לו יש דרכון צ'כי ולי לא. האם העובדה שאנחנו זוג כבר מעל ל7 שנים וחיים ביחד 5 שנים מתוכן מקנה לי איזה שהן זכויות? אנחנו שוקלים לעבור לגור באירופה ושם מן הסתם נצטרך שנינו לעבוד. תודה על התשובה.
כל עוד אתם לא נשואים אינך זכאית לזכות כלשהי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והולדת אחרי שנת 1968, ניתן, למעט מקרים חריגים, להסדיר גם עבורך קבלת אזרחות סלובקית. במידה נולדת לפני שנת 1969, עקרונית, למעט מקרים חריגים, לא ניתן להסדיר עבורך אזרחות סלובקית....
המשך תשובה