אני מתחיל את תהליך בקשת האזרחות ההונגרית בהתבסס על מוצא של סבא מצד אמי שנולד בבודפשט בשנת 1930. אילו מסמכים חיוניים עלי להכין כדי להוכיח זכאות?
צריך תעודת לידה של הסב והוכחה שהיה אזרח הונגרי אחרי 1929, לקבלת פרטים נוספים נא לפנות אלי בנייד - 054-7525243
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אני מניח שאביך עלה ארצה בתור קטין ולכן הרשויות הסלובקיות לא יסתפקו רק בהוכחת האזרחות שלו אלא גם של הוריו. עקרונית, במראה המתואר קיימת זכאות לאביך, לך וצאצאים שלך. לקבלת פרטים נוספים, אנא צור קשר עם מש...
המשך תשובה