שלום, סבתא שלי נולדה ב-1917 באוסטרו-הונגריה, במה שהיום סלובקיה. היא התחתנה בשנת 1940 ועלתה לארץ אחרי קום המדינה. האם זה יכול להקנות לי זכאות לאזרחות הונגרית או לחילופין סלובקית?
במידה וסבא לא היה אזרח סלובקי, לא ניתן להסדיר אזרחות סלובקית עבורך. לגבי אזרחות הונגרית - ניתן להסדיר אותה בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית-טובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
צריך לפנות לרשויות בהונגריה לקבלת תעודת הלידה של אמך. היא צריכה לפנות באופן אישי. אם זה לא מסתדר לכם, אתה מוזמן לצור עימי קשר ואני אטפל בכך....
המשך תשובה