סבי נולד בהונגריה לפני מלחמת העולם השנייה ועזב את המדינה עם משפחתו. ברצוני לברר האם אני זכאית לקבלת אזרחות ודרכון הונגרי מתוקף מוצאי, אילו מסמכים נדרשים להוכחת הזכאות, והאם יש צורך להגיש את הבקשה ישירות ברשויות בהונגריה או שניתן לעשות זאת גם דרך הקונסוליה בישראל?
ככל הנראה יש זכאות לאזרחות הונגרית. לקבלת פרטים נוספים, אנא פני למשרד 03-6911066.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
צריך להירשם לפני נסיעה באתר ESTA של הרשויות האמריקאיות. לשלם 14$ ולקבל האישור במייל חוזר תוך מספר שעות. אי אפשר להגיע לארה"ב ללא רישום מוקדם....
המשך תשובה