סבי נולד בהונגריה לפני מלחמת העולם השנייה ועזב את המדינה עם משפחתו. ברצוני לברר האם אני זכאית לקבלת אזרחות ודרכון הונגרי מתוקף מוצאי, אילו מסמכים נדרשים להוכחת הזכאות, והאם יש צורך להגיש את הבקשה ישירות ברשויות בהונגריה או שניתן לעשות זאת גם דרך הקונסוליה בישראל?
ככל הנראה יש זכאות לאזרחות הונגרית. לקבלת פרטים נוספים, אנא פני למשרד 03-6911066.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא בדקי מכח איזה סעיף קבלה אמך האזרחות הצ`כית. זה מופיע בתעודת האזרחות שלה. אם מדובר באזרחות לפי סעיף 33 אז אין זכאות עבורך ואם מדובר בסעיף אחר אז יש זכאות עבורך במידה ונולדת אחרי מאי 1969....
המשך תשובה