שלום. כשהייתי בן שלוש היגרתי עם הוריי להונגריה במסגרת עבודתו של אבי. שהינו שם כשש שנים ואז הועברנו לארה"ב לשנתיים נוספות. מגיל 12 אני חי רק בארץ. האם אוכל כעת, אחרי השחרור מהצבא, לשוב להונגריה ולעבוד וללמוד שם? אמנם אין לי אזרחות, אך האם יש לי זכויות אחרות מאזרח ישראלי, בגלל שהותי רבת השנים שם בעבר? תודה,
לצערי, השהות שלך בעבר בהונגריה לא מקנה זכויות כלשהן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא בדקי מכח איזה סעיף קבלה אמך האזרחות הצ`כית. זה מופיע בתעודת האזרחות שלה. אם מדובר באזרחות לפי סעיף 33 אז אין זכאות עבורך ואם מדובר בסעיף אחר אז יש זכאות עבורך במידה ונולדת אחרי מאי 1969....
המשך תשובה