שלום, האם הדרכון ההונגרי מאפשר לתושב ישראל להיכנס לארה"ב בלי ויזה? אם כן מה הפרוצדורה? פשוט טסים עם הדרכון ההונגרי? תודה רבה מראש
צריך להירשם לפני נסיעה באתר ESTA של הרשויות האמריקאיות. לשלם 14$ ולקבל האישור במייל חוזר תוך מספר שעות. אי אפשר להגיע לארה"ב ללא רישום מוקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה ונודת אחרי אוקטובר 1957, אתה זכאי לאזרחות. עלויות ומנים נגזרים ממורכבות הבקשה. חסרים פרטים בכדי לספק מידע זה. אתה מוזמן לפנות אלי באופן אישי....
המשך תשובה