שלום, האם הדרכון ההונגרי מאפשר לתושב ישראל להיכנס לארה"ב בלי ויזה? אם כן מה הפרוצדורה? פשוט טסים עם הדרכון ההונגרי? תודה רבה מראש
צריך להירשם לפני נסיעה באתר ESTA של הרשויות האמריקאיות. לשלם 14$ ולקבל האישור במייל חוזר תוך מספר שעות. אי אפשר להגיע לארה"ב ללא רישום מוקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והולדת אחרי שנת 1968, ניתן, למעט מקרים חריגים, להסדיר גם עבורך קבלת אזרחות סלובקית. במידה נולדת לפני שנת 1969, עקרונית, למעט מקרים חריגים, לא ניתן להסדיר עבורך אזרחות סלובקית....
המשך תשובה