נולדתי בשנת 1957 בישראל, הורי נולדו בצ'כסלובקיה, אימי נולדה בכפר שהיום בסלובקיה ואבי נולד בכפר שהיה אז בצ'כסלובקיה, אבל היום זה באוקראינה (על גבול סלובקיה). האם אני יכול להוציא אזרחות סלובקית?
אתה תהיה זכאי לאזרחות רק אם אביך בחר בצורה אקטיבית באזרחות אחרי מלחמת העולם השנייה וזאת כיוון שמוצאו מאיזור הקרפטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה וסבתא שלך היתה אזרחית צ`כית או סלובקית, אז כל ילדיה שנולדו החל משנת 1969 זכאים לקבלת אזרחות וכך גם ילדיהם....
המשך תשובה