שלום רב, סבי וסבתי ילידי הונגריה. סבי נולד בשנת 1929 ועלה לארץ בשנת 1950 לאחר המלחמה. אימי ילידת ישראל שנת 1951. מבדיקה שערכתי קיימים כלל המסמכים הנדרשים - תעודות לידה נישואין של סבי וסבתי, תעודה לשינוי שם פרטי ומשפחה ותעודה שמוכיחה על מקום מגורים בתחום הונגריה של היום. האם במצב זה נדרש מבחן שפה או שאוכל בשעה טובה להתחיל תהליך להוצאת האזרחות בשיתוף עם משרדך?
לכאורה נראה כי יש לך כל המסמכים המתאימים. ניתן לצור עימי קשר לבדיקת המסמכים טרם קביעת פגישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכלל לא ברור שיש זכאות במקרה שלך. אנא בדוק בדיוק מתי ואיפה סבא וסבתא שלך התחתנו וחזור אלי. האם סבתא ממוצא צ`כוסלובקי?...
המשך תשובה