אמא שלי הגיעה לישראל מהונגריה בשנת 1935, בתור ילדה, לבדה, בלי ההורים. האם יש לי זכאות לקבל אזרחות? חובה לדעת את השפה ההונגרית?
לא ברור אם יש צורך בידיעת השפה ההונגרית, אנא צייני תאריך לידתך ואוכל להתייחס. בנוסף, אנא צייני היכן בדיוק נולדה אמך ואביה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על קוצו של עוד, מבחינת ההונגרים, אין בעיה להחזיק בשלושת האזרחויות. מבחינת הצ׳כים לא ניתן להחזיק באזרחות סלובקית ומבחינת הסלובקים לא ניתן להחזיק באזרחות צ׳כית ו/או הונגרית....
המשך תשובה