שלום, סבתא שלי נולדה בצ'כיה ואמא שלי בישראל. מה התנאים שצריכים להתקיים כדי שאני אוכל לקבל אזרחות ודרכון צ'כי בלי להוציא אזרחות גם לאמא שלי? תודה
לא ברור שאימא שלך זכאית לאזרחות וכך גם את. אנא צרי עימי קשר טלפוני לקבלת פרטים נוספים 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יתכן ואתה זכאי לאזרחות הונגרית ללא ידיעת השפה. זה תלוי בטיב המסמכים שברשותך או שתשיג. בנוסף, יש חשיבות האם אביך עזב את הונגריה לפני 1929 או אחרי. אם עזב אחרי אז זה עונה לתנאי החוק....
המשך תשובה