שלום, אם אני יכול להוציא גם אזרחות צ'כית וגם אזרחות סלובקית, הבנתי שאני לא יכול להחזיק בשתי האזרחויות זה נכון? אם כן, איזו אזרחות יותר משתלמת ומה אני צריך לעשות כדי לקבל אותה? תודה רבה
עקרונית, לא יכול להיות מצב של זכאות לאזרחות צ'כית וסלובקית בו זמנית. אם כל המידע חשוף בפני הצ'כים והסלובקיים - אז יש רק אזרחות אחת שניתן לקבל בהתאם לאמנות בין המדינות. בכל מקרה שתי האזרחויות שוות באותה מידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכלל לא ברור שיש זכאות במקרה שלך. אנא בדוק בדיוק מתי ואיפה סבא וסבתא שלך התחתנו וחזור אלי. האם סבתא ממוצא צ`כוסלובקי?...
המשך תשובה