אמי נולדה בהונגריה ב-1912 ועזבה את המדינה ב-1935. האם לפי החוק יש לי זכאות? עד איזו רמה צריך לדעת את השפה?
אם נולדת לפני אוקטובר 1957, עליך לשלוט בהונגרית מדוברת ברמה ביננוית בכדי לקבל האזרחות. אם נולדת אחר - אין צורך בידיעת השפה. כמובן שצריך להגיש מסמכים הונגריים מתאימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל מקרה, משתנה בהתאם לנתונים האישיים של המבקש. למשל אם המבקש שינה את שמו במהלך חייו או התגרש, זה משפיע מהותית על עלות הטיפול ומשך הטיפול. לקבלת פרטים נוספים אנא פני למשרד....
המשך תשובה