שלום, סבתי צ'כית ואני מעוניין להוציא אזרחות צ'כית. מה הפרוצדורה? האם עליי להוכיח זיקה למדינה\לדעת את השפה? או שאני זכאי לאזרחות רק מתוקף היותי נכד לצ'כית?
מהנתונים שמסרת כלל לא ברור אם הנך זכאי לאזרחות צ'כית.
בכל אופן, אין צורך בידיעת השפה הצ'כית או בזיקה למדינה. מה שקובע הוא קשר דם לצאצאי צ'כוסלובקיה.
לבדיקה מקיפה יותר ללא תשלום, אני מציע לפנות למשרדי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אימך, ככל הנראה אזרחית הונגרית שהרשויות לא יודעים על קיומה. במקרה זה צריך להגיש בקשה לחידוש האזרחות וכן להסדיר עבורה תעודת נישואין הונגרית. גם אתה וצאצאיך זכאים לאזרחות הונגרית ללא צורך בידיעת השפה הה...
המשך תשובה