סבתי נולדה במונקץ' ב1926 , ניצולת שואה מאושוויץ אימי נולדה במונקץ' ב1946 דוברת הונגרית שפת אם איזה אפשרויות יש לאמי , לי ולילדיי לגבי אזרחות הונגרית ?
הנכם זכאים לאזרחות הונגרית בכפוף להצגת מסמכים מתאימים ולימוד הונגרית ברמה בסיסית ע"י כל מבקש מבני המשפחה שהינו מעל גיל 14.
לגבי ילדים מתחת לגיל 14 - ניתן להסדיר להם אזרחות ללא ידיעת השפה על ידם ובתנאי שאחד מהוריהם דובר הונגרית ברמה בסיסית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יתכן ויש במקרה של המשפחה זכאות לאזרחות סלובקית, בכפוף לכך שסבא התחתן עם סבתא לפני יולי 1947. בנוסף; צריך מסמכים טובים המצביעים של שהייה בסלובקיה אחרי ספטמבר 1939....
המשך תשובה