סבי וסבתי נולדו ב MARAMAROSSTZIGET היום חלק מרומניה בעבר חלק מהונגריה הגדולה, בתחילת המאה שעברה. , אבי נולד גם בהונגריה הגדולה ב 1931. עלה לארץ ב 1946 . אני נולדתי ב 6/57 השאלה יש לי זכאות ל אזרחות הונגרית?? אין לי תעודות לידה של אבי ולא של סבי וסבתי. והאם ניתן להשיג תעודות ? תודה איתן
ניתן להדיר לך אזרחות הונגרית בכפוף לידיעת הונגרית על ידך ברמה בינונית גבוהה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אכן במקרה שאת מתארת קיימת זכאות עבורך לאזרחות צ׳כית, אך לא ניתן להעבירה לילדיך. ניתן לטפל בהסדרת האזרחות שלך רק עד סוף 2014 ולכן יש להזדרז. ייתכן ובעתיד החוק ישונה כך שניתן יהיה להסדיר אזרחות גם לילד...
המשך תשובה