שלום לעו"ד, רציתי להגיש בקשה לקבל דרכון צ'כי. סבי מצד האב נולד וגדל בצ'כוסלובקיה ויש לי תעודת לידה שלו. איך מגישים את הבקשה והאם אני חייב עורך דין? תודה
כלל לא ברור מהנתונים שמסרת כי אכן קיימת זכאות עבורך לאזרחות צ'כית. יש לבדוק איזה מסמכים צ'כיים יש ברשותך שמבססים זכאותו של סבך לאזרחות וכן יש לבחון את המוצא של סבתך ואת תאריך ומקום הנישואין שלהם, כמו גם פרטים לגבי אביך/אימך מהצד הצ'כי.
לקבלת פרטים נוספים אני מציע לצור קשר עם המשרד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יהיה קשה מאוד למצוא מסמכים עבור סבך בארכיונים בצ׳כיה וסלובקיה. מדובר בחיפוש שעלותו גבוהה והתוצאות לא ברורות מראש. אם בכל זאת זה מעניין אותך, פנה אליי באפיק הפרטי....
המשך תשובה