שלום רב, ברשותי דרכון סלובקי וכן דרכון קנדי (שקיבלתי שנתיים לאחר הסלובקי). עכשיו עליי לחדש את הדרכון הסלובקי ורציתי לדעת האם יש בכך בעיה - מבחינת אזרחות כפולה (ואף משולשת, בנוסף לישראלית). האם זה בעייתי שקיבלתי אזרחות קנדית לאחר היותי אזרחית סלובקית (אני גרה בקנדה בשנים האחרונות)? תודה מראש.
אין בעיה מבחינתך לחדש האזרחות הסלובקית. מותר להזיק באזרחות משולשת של קנדה, ישראל, סלובקיה מבחינת כל המדינות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אכן במקרה שאת מתארת קיימת זכאות עבורך לאזרחות צ׳כית, אך לא ניתן להעבירה לילדיך. ניתן לטפל בהסדרת האזרחות שלך רק עד סוף 2014 ולכן יש להזדרז. ייתכן ובעתיד החוק ישונה כך שניתן יהיה להסדיר אזרחות גם לילד...
המשך תשובה