שלום רב, אני ואחי נולדנו בבודפשט( ב-91/92) ועשינו עלייה לישראל לאחר כ 4-5 שנים. ההורים שלי הם ישראלים ללא דרכון הונגרי. רציתי לדעת האם אני ואחי זכאים לאזרחות? והאם יש פרוצדורה מקוצרת למי שכן נולד שם, ואם כי מהי. ( אנחנו מחזיקים בתעודות לידה מקוריות) תודה
לצערי, אתם לא זכאים לאזרחות הונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית אתה זכאי לאזרחות הונגרית אם סבך עזב את הונגריה אחרי 1930 וחש ברשותך מסמכים מתאימים. אם סבך ויתר על האזרחות, תהיה זכאי לאזרחות בכפוף ללימוד הונגרית ברמה בינונית....
המשך תשובה