שלום. אביה של אימי נולד בצ'כיה ב1919 והיה אזרח צ'כי.אימי קיבלה אזרחות צ'כית לפני מספר שנים ונאמר לה שילדיה לא יהיו זכאים לאזרחות.סבא של אימי מצד אימה,היה אזרח סלובקיה.האם יכולה להיות לי זכאות לאזרחות צ'כית או סלובקית?
להערכתי, בהליך מורכב, ניתן יהיה להסדיר האזרחות הצ'כית עבורך ובמידה ויש לך ילדים - גם להם. אני מציע לצור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הסיפור מתאים להסדרת אזרחות סלובקית אבל ללא מסמכים המעידים על אזרחות סלובקית של סבך אחרי ספטמבר 1939 לא ניתן יהיה להסדיר האזרחות עבור שאר בני המשפחה....
המשך תשובה