לפני מספר חודשים הוגשה נגדי תלונת שווא במשטרה על "נסיון קבלת דבר במרמה". נחקרתי במשטרה וכעבור זמן מה התיק נסגר בעילה של חוסר בראיות. רציתי לשאול אם אני עלול לאבד את הזכאות שלי לאזרחות סלובקית?
לא, אין חשש לאיבוד האזרחות הסלובקית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית בכדי להגיש בקשה לאזרחות סלובקית לבני המשפחה צריך להציג לגבי חמל וחמותך מסמכי לידה ונישואין וכן הוכחה כי היו אזרחים סלובקיים אחרי ספטמבר 1939. לגבי עלויות- הן משתנות ממקרה למקרה וניתן לקבל ...
המשך תשובה