סבתא שלי נולדה בצ'כיה (קרלובי וארי) בשנת ה30 ועכשיו בתהליכים הסופיים להוצאת אזרחות בשבילה, האם אני זכאית גם? הבנתי שברוב המקרים זה רק אם הסבא נולד שם, אשמח להכוונתך בנושא.
אם סבא לא היה אזרח צ'כוסלובקי, את לא זכאית לקבלת אזרחות צ'כית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תעודת הנישואין לבדה לא מספיקה, אך בהחלט עוזרת. צריך לשים יד גם על תעודות הלידה של סבא וסבתא ומסמכים המעידים על אזרחותם ההונגרית. את המסמכים החסרים ניתן ברוב המקרים לאתר בארכיונים בהונגריה. בעיה נוספת ...
המשך תשובה