שלום, סבי וסבתי (שניהם ז״ל) מצד אבי, ילדי דורחובה (קרפו-רוס להבנתי). עלו לארץ 1943. יש לי תעודות מסע מקוריות (בציון מקום הלידה). האם יש לי כיום זכאות לאזרחות סלובקית או הונגרית ? תודה !
אתה זכאי לאזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית. אין זכאות לאזרחות סלובקית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אנא בדקי מכח איזה סעיף קבלה אמך האזרחות הצ`כית. זה מופיע בתעודת האזרחות שלה. אם מדובר באזרחות לפי סעיף 33 אז אין זכאות עבורך ואם מדובר בסעיף אחר אז יש זכאות עבורך במידה ונולדת אחרי מאי 1969....
המשך תשובה