שלום, סבי ז"ל נולד ב1916 בטרנסילבניה, שהייתה תחת השלטון ההונגרי אז. אבי נולד פחות או יותר באותו מקום אבל אז זה כבר היה רומניה ואילו אני נולדתי בארץ. השאלה שלי היא האם יש לי זכאות לאזרחות הונגרית על בסיס מקום הלידה של הסבא - מבלי ידיעת השפה ההונגרית?
את חייבת לדעת הונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ייתכן ויש זכאות לאזרחות צ`כית, תלוי בתאריך הנישואין (צריך להיות לפני י23 ביוני, 1947). יש זכאות לאזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית ע"י המבקש....
המשך תשובה