שלום, הבן שלי בן 8 ומחזיק בדרכון סלובקי שפג תוקפו לפני מספר חודשים, לצורך חידוש הדרכון ביקשו ממני להביא שוב את כל המסמכים כולל שמות הסבים ומקומות הלידה, וזאת כדי לקבל אישור אזרחות מחדש, האם יש חשש שלא יחדשו את הדרכון, או שזהו תהליך שגרתי ?
לילד אין אף מסמך סלובקי בתוקף ולכן לפי החוק הסלובקי צריך להגיש מחדש בקשה לקבלת אזרחות סלובקית. זו הסיבה שמבקשים ממך את כל הפרטים. הבקשה שתגישו תבחן מחדש ואם לא יהיה בה מידע בעיתי מבחינת החוקים הקיימים היום, אז לא תהיה כל בעיה בחידוש האזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אתה זכאי מכח אמך לאזרחות הונגרית. היא זכאית מכח אביה. כדי לטפל בך חייבים לבנות את כל השרשרת החל מאבי סבך (להראות שכולם היו הונגרים). צריך תעודת לידה של סבך ותעודת נישואין של סבך. אפשר לפנות אליי באיתו...
המשך תשובה