היי סבתא שלי נולדה בהונגריה , אך אין לנו שום מסמכים לכך . האם יש דרך לאתר את המסמכים . והאם זה בכלל יכול לזכות אותי בדרכון ארופאי ?
חסרים פרטים בשאלתך בכדי שאוכל לענות תשובה מדויקת.
בכל אופן, יש דרכים לאיתור מסמכים רלוונטיים בהונגריה ויש סיכוי שאתה זכאי לאזרחות הונגרית. פנה אלי בפרטי לקבלת פרטים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה ונודת אחרי אוקטובר 1957, אתה זכאי לאזרחות. עלויות ומנים נגזרים ממורכבות הבקשה. חסרים פרטים בכדי לספק מידע זה. אתה מוזמן לפנות אלי באופן אישי....
המשך תשובה