שלום, קיבלתי אזרחות צ'כית במסגרת התיקון של 2014. כעת למעשה אני אזרח צ'כי לכל דבר. אם הבת שלי רוצה לקבל אזרחות צ'כית על בסיס האזרחות שלי, האם היא תקבל? אם לא, באיזה שלב זה יבלם? על בסיס מה? הרי אני אזרח צ'כי. תודה מראש.
אם רק הורה אחד שלך הוא צ'כי, ונולדת לפני אפריל 1969 אז בתך לא זכאית לקבלת אזרחות צ'כית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במקרה הנ״ל אין זכאות לאזרחות צ׳כית או סלובקית. כן ניתן להסדיר אזרחות הונגרית בהנחה ואחד ההורים לנכד ילמד הונגרית ברמה בסיסית....
המשך תשובה