סבתי נולדה בברטיסלאבה בשנת 29' ועלתה לארץ אחרי המלחמה ואחרי שנשלחה ממחנה סרד לאושוויץ וניצלה ברגע האחרון. אין לה תעודת לידה או כל זכר מילדותה עד להגיע לארץ. שני הוריי נולדו פה. האם אני זכאית לדרכון סלובקי?
ניתן יהיה להסדיר עבורך אזרחות הונגרית בלבד בכפוף ללימוד הונגרית ברמה בסיסית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אני מניח שאביך עלה ארצה בתור קטין ולכן הרשויות הסלובקיות לא יסתפקו רק בהוכחת האזרחות שלו אלא גם של הוריו. עקרונית, במראה המתואר קיימת זכאות לאביך, לך וצאצאים שלך. לקבלת פרטים נוספים, אנא צור קשר עם מש...
המשך תשובה