שלום וברכה אבא של בעלי נולד בפראג צ'כיה ונפטר לפני 30 שנה לערך, וכעת נמצא דרכונו האבוד. האם בניו והנכדים זכאים לאזרחות ודרכון? נולד ב1929. תודה רבה על תשובתך
ייתכן ויש זכאות עבורכם. בכדי לקבוע זאת דרושים לי פרטים נוספים. אנא צרו עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
השאלה היא מתי אמך נולדה, אם היא נולדה לאחר אוקטובר 1957 ניתן להסדיר עבורך האזרחות ההונגרית. אם היא נולדה לפני אוקטובר 1957, יש צורך בידיעת השפה ההונגרית על ידך לצורך קבלת האזרחות ההונגרית....
המשך תשובה