שלום. אני מעוניינת לעבור לגור בצ'כוסלובקיה בעקבות לימודים גבוהים במכללה יוקרתית שיש לי מלגה אליה (וגם בן הזוג שלי עובר לשם...) האם צריך ויזת לימודים מיוחדת? אפשר להוציא פשוט אזרחות? איך מבררים את הזכאות שלנו? נ.ב אם הלימודים יעברו למתכונת ZOOM מה יהיו ההשלכות אם כבר הוצאנו דרכון?... הוא עדיין יימשך להיות בתוקף?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הסיפור מתאים להסדרת אזרחות סלובקית אבל ללא מסמכים המעידים על אזרחות סלובקית של סבך אחרי ספטמבר 1939 לא ניתן יהיה להסדיר האזרחות עבור שאר בני המשפחה....
המשך תשובה