שלום רב, אבא של סבי נולד בהונגריה והיה אזרח הונגרי עד שעזב את המדינה בשנות ה-30, סבא שלי כבר נולד בגרמניה. אין לי תעודת לידה או מסמך אחר בכדי להוכיח זאת. האם אני אוכל להוציא אזרחות הונגרית?
יש זכאות עבורך רק אם אתה דובר הונגרית ברמה טובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לכאורה, הנך זכאי לאזרחות הונגרית. יהיה עליך להציג מסמכים של סבא וסבא רבא שלך כגון תעודות לידה ותעודות נישואין. אני לא חושב שטיפול דרך וינה יזרז הטיפול בבקשה. אם אתה מעונין בפרטים נוספים, אנא צור ע...
המשך תשובה