סבי נולד בשטח שהיה שייך להונגריה לפני 1920 (כיום שטח ברומניה). לאחר שינוי הגבולות, סבי הפך לאזרח רומני. אבי יליד ישראל לא מימש את זכותו לאזרחות. אני (הנכד) מעוניין לבדוק את זכאותי לאזרחות הונגרית. האם יש לי זכאות?
נדרשת ידיעת השפה ההונגרית ברמה גבוהה מהמבקש ולכן זה לא רלוונטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יהיה קשה מאוד למצוא מסמכים עבור סבך בארכיונים בצ׳כיה וסלובקיה. מדובר בחיפוש שעלותו גבוהה והתוצאות לא ברורות מראש. אם בכל זאת זה מעניין אותך, פנה אליי באפיק הפרטי....
המשך תשובה