שלום, אבי נולד בחוסט בסלובקיה שהיום היא באוקראינה. הוא שירת 3 שנים בצבא הצ'כי ואז עלה ארצה ממש לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה. אין לי שום ניירות לגביו. האם ניתן לקבל אזרחות סלובקית? אני ילידת 1944, ילדי ילידי 1968, 1972 ו-1978. תודה
ככל הנראה, אין זכאות עבורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
השאלה היא מתי אמך נולדה, אם היא נולדה לאחר אוקטובר 1957 ניתן להסדיר עבורך האזרחות ההונגרית. אם היא נולדה לפני אוקטובר 1957, יש צורך בידיעת השפה ההונגרית על ידך לצורך קבלת האזרחות ההונגרית....
המשך תשובה