אימי ילידת 1917, תעודת הלידה הוצאה בקושיצה. עלתה לארץ ב 1939 ונפטרה ב 1980. האם אני זכאי לאזרחות סלובקית. תודה.
אם אימא היתה אזרחית סלובקית, ניתן יהיה להסדיר אזרחות סלובקית עבורך. לקבלת פרטים נוספים אנא צור עימי קשר 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יתכן ואתה זכאי לאזרחות הונגרית ללא ידיעת השפה. זה תלוי בטיב המסמכים שברשותך או שתשיג. בנוסף, יש חשיבות האם אביך עזב את הונגריה לפני 1929 או אחרי. אם עזב אחרי אז זה עונה לתנאי החוק....
המשך תשובה