שלום, לאבי יש זכויות בדירת דמי מפתח, ורצינו לדעת לגבי מצב שיכול לקרות שהוא עוד יהיה חי אך לא יהיה צלול או מכל סיבה אחרת לא יוכל למכור בעצמו את הדירה, האם יוכל לתת לי ייפוי כוח לבצע את המכירה בעצמי?
שלום רב,
יש לקבל יפוי כח נוטריוני או למנות אפוטרופוס לרכוש.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המחוייבויות של הדייר ובעל הבית מפורטות בחוק ונראה כי ידועות לך. לגבי תיקונים - יש סעיפים העוסקים בתיקונים ברכושד המשותף ויש לגבי תיקון בתחום הדירה. יש לפנות ולפרט. אפשר לפנות אלי בטל` ...
המשך תשובה