אימי ואני גרנו יחד בדירת עמיגור מיולי 2001. עמיגור הציעה לנו לקנות את הדירה. בינתיים נפטרה אימי ועמיגור מורה לי לפנות את הדירה תוך 6 חודשים. משך כל שנות מגוורינו המשותפים בדירה חישבה עמיגור את שכר הדירה על פי המשכורת שלי שהיא מעל שכר המינמום. כעת טוענת עמיגור שאני מרוויח יותר מדי ואיני זכאי לדירה לא בשכירות ולא לקניה. הייתכן?
שלום רב,
לצערי המקרה שלך אינו מתאים לקבלת תשובה בפורום זה ויש לבדוק את המקרה שלך לגופו
מוזמן להתקשר למס' שמופיע באתר.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בעיקרון תמיד כדאי לבקש אישור לשיפוץ מבעל הדירה. יש דברים שניתן לעשות גם בלי אישור שדל בעל הדירה. ניתן לפנות בטל` 050-6522249 בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה