בבעלותי דירה בבנין משותף. אחת הדירות שייכת לחברת עמידר. כבר מספר שנים שאחד מילדי הדיירת פלש למקלט . בנוסף הוא התחבר לחשמל הציבורי בחדר המדרגות, ועקב כך גילינו שצריכת החשמל בחדר המדרגות קפצה בצורה קיצונית במיוחד בשנה האחרונה. כבר שנה שלמה שאנחנו לא משלמים חשמל עקב סיבה זו. דיירי הבנין נרתעים וקצת מפחדים לעשות צעד נגד הפולש מכיוון שיש פחד מהתנכלות מצידו. ברצוני לדעת מהי הדרך הנכונה להתמודד עם מצב זה. תודה אלי
שלום רב,
ניתן להגיש תלונה במשטרה ו/או לפנות לבית המשפט או למפקח על הבתים המשותפים.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי חלק מהדברים אכן חלה אחריותו של בעל הבית לתקן אולם לגבי חלק מהדברים ובעיקר שנמצאים במקומות שהנם בחזקה ושימוש ייחודיים של הדייר המוגן האחריות לתיקון חלה על הדייר המוגן. לגבי תשלום שכ"ד...
המשך תשובה