אני משכיר חנות ב 4000₪ לחודש בחוזה חתמנו שנה +שנתיים אופציה כרגע זו השנה השלישית והשוכר דורש לעלות ל5.500₪ האם יש חוק שיש העלאה מסויימת באחוזים כי זה נשמע לי מוגזם? עוד טוען כי החוזה הוא לשלוש שנים אבל לא באותו מחיר.
שלום רב,
יש לבדוק את לשון הסכם השכירות.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בעל הבית יכול להודיע על פינוי של הדייר המוגן במקרה של פרוייקט התחדשות עירונית. ניתן לפנות רק לאחר שיש היתר בניה לפרוייקט. זו אחת מעילות הפינוי בהתאם לחוק הגנת הדייר. הפינוי ייעשה בכפוף ...
המשך תשובה