היי שאלה אמי קנתה עכשיו דירת עמידר ורוצה להוריש לי אותה/לתת לי אותה האם רק כעבור חמש שנים אני יכול בתור יורש להכניס את השם שלי בטאבו?ושהיה גם על שמי? או שיש לי איזה שהם זכויות? תודה רבה
שלום רב,
יורש זה רק לאחר פטירת המוריש.
אתה בעצם מדבר על העברה ללא תמורה בין קרובי משפחה.
זה ניתן לעשות רק לאחר 5 שנים ממועד הרכישה מעמידר.
אני ממליץ לעשות צוואה לכל מקרה שיבוא.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בדרך כלל יש הוראות בהסכם השכירות המתייחסות לכך. יש לבדוק את ההסכם. במידה ואין הוראות אזי זה כמו להחליף שוכר. ממליץ להתייעץ ספציפית למקרה שלכם. המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר בברכה, און...
המשך תשובה