אימא שלי הוציאה תעודת זכאות מעמידר לרכישת הדירה בה היא מתגוררת(מתגוררת בעמידר משנת 89) הרכזת קראה לה לסניף בחולון בדחיפות כדי לקדם עניינים. אבל כשהגיעה לשם ולאחר בירורים נאמר לה ש"התיק" שלה נמצא באשקלון והותירה אותה חסרת אונים. למה לקרוא לה סתם(אימא שלי אישה מבוגרת ונעזרת בתחבורה ציבורית) ולשקר לה איך יכול להיות שהתיק שלה באורח פלא עבר לאשקלון כשהיא בכלל לא שייכת לשם. הבנתי שהמבצע שלה אמור להסתיים בסוף שנה אני לא יודע אם זה קשור אבל שמח לתגובה תודה.
שלום רב,
את הבקשה לרכוש את הדירה בה היא מתגוררת יש להגיש בסניף עמידר שם היא מטופלת
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אנא צרי קשר עם המשרד על מנת לבחון את טיב זכויותייך בנכס. בהתאם לחוק הגנת הדייר ובמידה ואין חוזה שכירות: " (א) שכירות לתקופה של יותר משבע שנים שנעשתה אחרי תשט"ו, ופורש בחוזה שכירות בכתב...
המשך תשובה