ביתי וחתני גרים בדירה בדמי מפתח. הדירה היתה במצב מוזנח מאוד והם נאלצו להחליף את כל הצנרת, ואת מערכת החשמל. כמו כן הם שיפצו את המרפסת עקב בעיות בטיחותיות בה, וסגרו אותה.(הכל על חשבונם) עכשיו בעל הבית דורש מהם להרוס את סגירת המרפסת או לחילופין להעלות את שכר הדירה החודשי. האם הוא צודק ? בכמה מותר לו להעלות את דמי השכירות החודשיים ?
שלום רב,
שינויים במבנה הדירה מותר רק באישור בעל הבית.
במידה והוא מעוניין להעלות להם את שכה"ד עליו להשיב להם את שלות השיפוץ או לפחות מחצית.
לגבי העלאת שכה"ד - יש תקנות הגנת הדייר לעניין זה ומומלץ לבדוק בתקנות.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בעיקרון דמי מפתח משולמים עבור זכות דייר מוגן בדירה וזה תקף לכל החיים אלא אם נקבע אחרת. יש לבדוק את ההסכם הקיים. אנא צרי קשר 0506522249 בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה