הי, אבי עוזב דירה בדמי מפתח שהתגורר בה במשך 20 שנה ועובר לבית אבות. נראה לי הגיוני שיקבל תשלום חלקי על דמי המפתח ששילם כל השנים, מי אחראי לשלם לו הדייר הנכנס או המשכיר של הדירה? ואיך עושים את החישוב?
שלום רב
יש לאביך את האפשרות למכור את זכותו בדמי מפתח לצד ג' או לבעל הבית במידה ובעל הבית מעוניין
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לקבל את הסכמת בעל הדירה לערוך את השיפוץ. במידה ואינו מגיב או מאשר את השיפוץ ניתן לבקש את אישור בית המשפט. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה