הורי גרים בדמי מפתח בעלת הבניין שיפצה את הבניין ולא פנתה להורי או הודיעה להם שיצטרכו לקחת חלק בתשלום על שיפוץ בניין, הוריי קיבלו מכתב מעורך דין שמחייב אותם לשלם את חלקם בשיפוץ הבניין, רציתי לדעת מה הזכויות שלהם בעניין והאם יכולים לחייב אותם בלי שהודיעו להם ודיברו איתם
שלום רב,
תלוי מה שיפצו.
ניתן לחייב תשלום של הדיירים המוגנים רק בהתאם לאמור בחוק הגנת הדייר.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, זכות בדמי מפתח לא ניתן להוריש אלא להעביר בהתאם להוראות חוק הגנת הדייר. יש מקרים שבעל הבית מסכים לקבל את הוראות הצוואה. אולם אין בכך כדי לפגוע בזכויות היורשים על פי החוק. נכד יכול רק באי...
המשך תשובה