חלק מהדירה שאנחנו גרים בה בדמ"פ בנויה ללא היתר עוד מלפני שנכנסנו אליה וככה רכשנו אותה. האם כשדנים בפיצוי יש הבדל בגובה הפיצוי למ"ר בין השטח שבהיתר לשטח שאינו בהיתר?
שלום רב,
במידה ורכשתם את הזכויות בתום לב והסתירו מכם את העובדה אין שום סיבה שתפגעו
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, סע` 20 לחוק הגנת הדייר קובע: "20. (א) דייר של דירה שנפטר, יהיה בן-זוגו לדייר, ובלבד שהשנים היו בני-זוג לפחות ששה חדשים סמוך לפטירת הדייר והיו מתגוררים יחד תקופה זו. (ב) באין בן-זוג...
המשך תשובה