שלום רב, יש לי דודה המתגוררת בדירת עמידר כבר למעלה מ25 שנה, יש לה שני ילדים גדולים אשר מתגוררים מחוץ לבית עם משפחותיהם ולמיטב ידעתי אינם מעוניינים לרכוש את הדירה. הדודה המתגוררת בדירת העמידר, ציינה בפני כי היא מעוניינת שאני ארכוש את הדירה ביחד עם בעלי ואז להעביר את הדירה על שמנו. השאלות שלי הן: 1) האם אני יכולה לרכוש את הדירה באופן ישיר וברגע שדודתי לא תיהיה בחיים הדירה תעבור לבעלותי ? 2) אם התשובה לשאלה ה1 היא לא, האם אני יכולה להביא לה כסף שהיא תרכוש את הדירה בעצמה ולהחתים אותה על חוזה שהדירה תעבור לבעלותי לאחר שהיא כבר לא תהיה בחיים, לחילופין צוואה ? 3) מבחינת הילדים שלה, אם אני מחתימה אותם על חוזה שהם מוותרים על הזכות שלהם להיות דיירים ממשיכים, האם זה יתפוס מבחינת חברת עמידר ומחינה משפטית? תודה רבה :)
שלום רב,
מוזמנים לפנות בנייד
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לחוק הגנת הדייר קיימות כמה עילות פינוי של דייר מוגן וביניהם כי הדירה דרושה לבעל הבית לשימושו האישי. אולם במקרה כזה עליו לדאוג לדייר המוגן לדיור חלופי או לשלם לו סכום שיכול להגיע עד ...
המשך תשובה